Asány: Alternativní léčba pro ženy. Pomohou od bolestí a stimulují krevní oběh

Ženské tělo se od toho mužského liší jak vzhledově, tak hormonálně, ale i fungováním nebo celkovými potřebami. Pokud se objeví zdravotní problém, řada žen sáhne po klasických lécích. Ty nemusí být vždy to pravé. Lepší je alternativní léčba. Toto jsou ásany, které pomáhají.

Pozice hrdiny

Velmi jednoduchá pozice, u které je třeba sednout si mezi paty a následně spojit ruce tak, jako by docházelo k modlení. Následně se nadechněte a zadržte dech. Daná pozice dokáže velmi efektivně procvičit bederní svaly, zlepší pohyblivost kyčelních kloubů a obecně uleví od bolesti a také křečí.

Pozice hrdiny s předklonem

Ásana vycházející s předchozí. Jenom s tím rozdílem, že je třeba trup předklonit. Pokud je to možné, dotkněte se čelem země a ruce natáhněte před sebe. Dlaně by měly být také na podložce. Tato pozice je ideální varianta na procvičení dolní části zad, ale i na to, abyste stimulovali krevní oběh.

Motýlí pozice

Tato ásana patří také mezi ty jednodušší. Začíná se vsedě tak, že jsou nohy pokrčené a obě chodidla se, pokud možno dotýkají. Držte je za pomocí rukou a kolena se snažte tlačit co nejvíce k zemi. Prospějete pohyblivosti kloubů a také výrazně zmírníte následky menstruace, jako je nadměrná krvácivost nebo bolestivost.

Otevřená pozice

Opět můžeme říci, že tato ásana vychází z té předchozí. S tím rozdílem, že sedíte, nohy máte natažené, jsou od sebe a prsty směřují směrem vzhůru. Záda by měla být rovná. Pokud takto vydržíte delší dobu, tak výrazně zlepšíte krevní oběh, hlavně v oblasti pánve. Také lépe zvládnete menstruaci a prospějete zdraví svých vaječníků.

Pozice mostu

Náročnější ásana, ale dá se zvládnout. Jde o alternativu klasického mostu. Ten vznikne tak, že v kontaktu s podložkou by měly být chodidla a také vaše ramena, eventuelně hlava. Ruce mějte u kotníků. Tato náročnější pozice výrazně zlepší průtok krve, a tak pomůže distribuci důležitých látek a také kyslíku do celého vašeho těla.