Hubnutí po čtyřicítce vyžaduje změnu. Důležitá je změna jídelníčku a správný druh tréninku

Hubnutí po čtyřicítce je u žen poměrně náročné, což souvisí především s hormonálními změnami. Pokud jste v situaci, kdy jste tímto věkem prošla a chcete redukovat svou váhu, ukážeme vám, na co je třeba myslet a co pomůže.

Pozor na sacharidy

V první řadě je třeba upravit jídelníček. Pokud je něco, co vám při hubnutí po čtyřicítce bude dělat velké problémy, tak to jsou sacharidy. Je proto na místě snížit jejich množství. A to na takovou úroveň, aby vám plně postačily k dodávce energie na celý den.

Cvičte správně

Vaším cílem při hubnutí by mělo být zrychlení metabolismu, díky čemuž se tuky začnou efektivně spalovat. Vhodný cvičení je zásadní. Jedná se o takzvané kardio, které dokáže zvýšit tepovou frekvenci a tak vám přinese ty nejlepší možné výsledky.

Eliminujte jednoduché cukry

Ty jsou při hubnutí tím nejhorším. Nejsou totiž pro tělo nijak užitečné a pouze způsobují tloustnutí a blokují vaši snahu zhubnout. Pozor proto na jakákoliv sladká jídla, pozor na cukrovinky a zákusky, ale třeba i na sladké limonády, pozor si dejte i na slazené džusy.

Dejte svému dni řád

Hubnutí bude jednodušší, když dáte svému životu řád. Budete více v klidu a na vše budete mít více času. Přesně si naplánujte své denní aktivity, kde kromě možné přípravy jídla bude čas také na cvičení. Vše se snažte dodržovat a jasně uvidíte, jaké výsledky vám to přinese.

Cvičte i doma

Cvičit nemusíte chodit jenom do tělocvičen a posiloven. Cvičení se dá zvládnout i doma. Obvykle k tomu stačí jenom trocha prostoru a možnost využít vlastní váhu. A cviky? Ty jsou i extrémně jednoduché. Třeba takový plank, který je nejlepší posílení středu těla.

Přidejte vápník a vitamín D

Pokud vám bude ve vašem věku něco chybět, tak to bude vápník a také vitamín D. Obojí je dobré začít užívat jak z doplňků, tak ještě lépe ze stravy. I toto se pozitivně podepíše na tom, že vám hubnutí půjde lépe.

Obrázky: Pixabay