Jak si udržují krásnou postavu ženy, které nikdy nedržely dietu

Pokud jste zatím ještě nikdy nezískali požadované výsledky z držení různých diet, existuje k tomu důvod: „Diety nefungují,“ tvrdí specialistka na nutriční a metabolickou medicínu. A to především proto, že omezení toho, co jíte, je dočasné řešení oproti možnostem zdravého životního stylu, který vám pomůže udržet si váhu vašich snů dlouhodobě. Takže, jak to dělají ženy s krásnou postavou, které nikdy nedržely diety?

  • Dávejte přednost bílkovinám, jež vám dodají delší pocit sytosti.
  • Najděte si chvíli času a najezte se v klidu u stolu. Konzumace jídla během práce nebo dělání různých věcí vede akorát k přejídání.
  • Připravujte si zdravé svačiny a ujistěte se, že svačíte pouze tehdy, kdy máte opravdu hlad.
  • Důkladné kousání je začátkem trávení. Dáte-li si na čas se žvýkáním jídla, enzymy ve vašich slinách rozmělní potravinu a vaše tělo ji bude lépe trávit.

  • Používejte menší talíře. Menší porce znamenají méně kalorií.
  • Nehleďte na jídlo jako na „špatné“ a „dobré“. Budete-li si odpírat to, co máte rádi jen proto, že je to považováno za špatné, vaše chutě se zněkolikanásobí a budete mít ještě větší chutě s pocity deprivace.
  • Pijte vodu, a to nejen kvůli hydrataci, ale také proto, že je žízeň kolikrát zaměňována za hlad.
  • Neztrácejte čas s dietními potravinami, zní dobře jen v teorii.

  • Utrhněte se občas ze řetězu. Jeden cheeseburger a smažené hranolky vás nezabijí. Odpusťte si a s dalším jídlem si slibte, že si dáte něco zdravého.
  • Dopřejte si klidný spánek. Jeho nedostatek způsobuje přibírání na váze a chutě na vysoce kalorická jídla.
  • Neberte každý den jako zvláštní příležitost, kdy si můžete dopřát dortíky, koblihy a všechno to hříšné jídlo, které vidíte převážně na oslavách.
  • Vyhněte se dietním limonádám, umělá sladidla jsou totiž velmi diskutabilní.

  • U oběda hodně mluvte. Sejdete-li se s přáteli na oběd nebo zajdete s kolegy, rozsáhlá konverzace vás zpomalí v jídle a vy sníte menší porci, jelikož si tělo stačí uvědomit, že už je syté.
  • Cukr jezte chytře. Neodepírejte si ho, ale snězte ho jen tolik, kolik vaše tělo zvládne, aby se nezačal měnit na tuk.
  • Experimentujte v kuchyni, protože zdravé jídlo není nikdy nuda.
  • Nepočítejte kalorie, protože existuje obrovský rozdíl, jak vaše tělo využívá 1 000 kalorií z nezdravého jídla a jak 1 000 kalorií ze zdravého jídla.

zdroj: www.womansday.com