Jednoduché cviky vyřeší ochablou kůži na rukou bez plastiky

Nejenom ženy, ale i řadu mužů trápí ochablá kůže na rukou. Řada lidí se za to velmi stydí, což souvisí s tím, co následně nosí za oblečení. Jednoduše hledí hlavně na to, aby byly dané nedokonalosti schovali. Nebylo by však lepší se povislé a ochablé kůže na končetinách zbavit trvale? Myslíme, že ano. Ukážeme vám, jak na to. Stačí několik cviků.

Jednoduché kliky

Nejde o to začít intenzivně posilovat. Jde o to začít procvičovat tu správnou svalovou partii. Proto se jako nejlepší varianta hodí jednoduché kliky. Takové, kdy jste zapřeni o své dlaně a dále o svá kolena. Důležitá je hlavně poloha rukou, kdy by se měly na podložce téměř dotýkat. Jak vypadá klasický klik samozřejmě každý zná. A z něho tento inovovaný pohyb vychází. Toto cvičení opakujte v několika sériích.

Kliky na lavici

Druhá varianta tohoto cviku vyžaduje zapření vašich rukou. Může se jednat třeba o lavici, ale klidně lze improvizovat. Stačí se zapřít o křeslo, nebo o gauč, nebo o konferenční stolek – pokud to vydrží. Následně ruce lehce pokrčte a spusťte své tělo dolů. Potom ho zase vytáhněte. Jde o skvělý cvik na triceps, díky kterému se vám povede eliminovat nepříjemnou ochablou kůži právě na této partii.

Cvičení s činkou

Další ze cviků již vyžaduje činku, kterou však můžete nahradit třeba i PET lahví napuštěnou vodou. Cílem je zaujmout polohu tak, že jste pravou dlaní s nataženou rukou opřeni o lavici, o kterou se opíráte také pokrčeným kolenem. Záda jsou rovná. Levá ruka s činkou míří při cviku směrem dozadu a poté se vrací do původní polohy. Následně se otočte a procvičte druhou ruku.

Tento cvik má i svou alternativu, kterou zvládnete kdekoliv v prostoru. Stačí lehce vykročit jednou nohou, mírně se předklonit a rukou budete realizovat stejný pohyb, jako v předchozím případě. Opět byste měli cítit, jak vám zabírá takzvaný triceps.