Proč i přes všechnu snahu stále nemůžete zhubnout? Může za tím být příliš mnoho spánku i obyčejné stlaní postele

Nejíte v rychlých občerstveních, vyhýbáte se sladkostem, pravidelně cvičíte a těžce dřete pro svou vysněnou postavu. A přesto kila navíc stále zůstávají. Ve skutečnosti si většina lidí ani neuvědomuje, že jejich obvyklé ranní rituály jim mohou zabránit v získání vytoužené váhy. A to může být i váš důvod, proto jsme shromáždily pár ranních návyků, které byste ze své rutiny měly rychle odstranit.

Moc spíte

S nedostatkem spánku vaše tělo produkuje stresový hormon, který zvyšuje chuť k jídlu. Nicméně to neznamená, že byste si měli hrát na jezevce a vyspávat celé dopoledne. Podle nedávné studie bylo zjištěno, že spánek delší než 10 hodin může vést k vyššímu indexu tělesné hmotnosti. Není tedy divu, že lékaři doporučují věnovat spánku každý den 7 – 9 hodin.

Připravujete se za tmy

Ihned po probuzení roztáhněte žaluzie nebo závěsy. Ranní modré světlo, prostupující vašimi okny, zvyšuje metabolismus a pomáhá tělu se probudit. Dokonce pouhých 20 – 30 minut denního světla stačí k ovlivnění vašeho indexu tělesné hmotnosti.

Nestelete si postel

Možná to zní zvláštně, ale je to pravda. Lidé, kteří si stelou postel mívají lepší spánek a dobrý spánek je správná cesta ke zdravé hmotnosti.

Nevážíte se

Ač se vždy tvrdily opaky, studie dokázala, že denní vážení je úspěšná strategie, která podporuje ztrátu hmotnosti. Nejlepší čas pro vážení je ráno před jídlem nebo pitím. Jelikož v noci ztrácíte vodu, dostanete po probuzení nejpřesnější číslo.

Jíte příliš malé snídaně

Ráno je nejvhodnější doma, kdy se jídlem nechat rozmazlovat. Ve skutečnosti vyvážená snídaně, která obsahuje kolem 600 kalorií nízkotučných bílkovin, sacharidů a některých dezertů, vám usnadní následovat váš denní jídelníček.

zdroj: brightside.me