Obyčejné stlačení správných bodů na prstech vám může pomoci předejít různým zdravotním problémům

Podívejte se na své ruce. Co vidíte? Pokud si myslíte, že pouze ruce, prsty a dlaně, tak se pletete. Na vašich rukou totiž existují četné aktivní body, které vám dávají moc nad vaším tělem a myslí. Přečtěte si, kde a jak je najdete.

Palec

Palce jsou zodpovědné za úzkost a bolest hlavy. Pokud trpíte alespoň jedním z těchto problémů, jemně se chyťte za palec a držte asi 5 minut. Vaše bolesti se zmírní.

Ukazováček

Řídí bolesti svalů a pocity zklamání, strachu a rozpaků. Pacienti s bolestí zad a svalů se po reflexní terapii cítili mnohem lépe. Stačí jen zatlačit do ukazováčku a držet 5 minut.

Prostředníček

Stisknutí prostředníčku pomáhá při rozčílení, vzteku nebo také únavě. Takové cvičení snižuje krevní tlak a uklidňuje.

Prsteníček

Jakmile si po dobu 5 minut budete tisknout prsteníček, negativní emoce a smutek zmizí. Nezapomeňte relaxovat a sledovat vaše dýchání.

Malíček

Malíček je zodpovědný za sebeúctu a nervozitu. Pokud jste náchylní k vlastnímu podhodnocování, měli byste zvážit masáž malíčku na dobu 5 minut. Během masáže se pokuste myslet na něco příjemného.

Dlaň

Prsty si zatlačte do dlaně druhé ruky. Masírujte krouživými pohyby a třikrát se hluboce nadechněte a vydechněte. Dlaň je středem vašich pocitů a emocí, pokud jej budete pravidelně masírovat, pomůže vám to předcházet nevolnosti, stresu, průjmu a zácpě.

Tlačení dlaní proti sobě

Často se používá při meditaci. Zatlačení dlaní proti sobě vám pomáhá soustředit se a dát si své vlastní myšlenky do pořádku. Navíc si zlepšíte krevní oběh.

Surya Mudra

Tato pozice rukou vám pomůže zlepšit trávení a metabolismus. Technika Surya Mudra se používá také pro nízkou teplotu krve a ztrátu chuti k jídlu.

zdroj: brightside.me