Zbavte se povislé kůže na pažích. Pomůže jednoduché tříminutové cvičení

Mnoho žen je přesvědčeno, že se povislé kůže na pažích bez plastické operace nedá zbavit, opak je ale pravdou. Díky pravidelnému cvičení lze kožní a svalový provis viditelně zmírnit a někdy i úplně odstranit, v závislosti na tom, do jaké míry je vyvinut. Máme pro vás jednoduché, ale účinné cvičení, které vás tohoto nepříjemného problému zbaví.

Jak vzniká povislá kůže?

Mnoho žen už se na svém těle s tímto útvarem setkalo. Jedná se o přebytečný tuk a kůži, která se v průběhu let vytváří pod pažemi. 

Pokud jste i vy majitelkou páru těchto „ozdob“, možná už jste bezúspěšně vyzkoušeli různé druhy cvičení. Jestli máte pocit, že se vaše paže vlní, když někomu máváte, pak byste určitě měli vyzkoušet cvičení, které uvádíme níže. Cviky byly vyvinuty přesně pro řešení tohoto druhu obtíží a jejich provedení trvá pouhé tři minuty denně. Provádějte je každý den a brzy uvidíte ten rozdíl.

Tři minuty denně po ránu

V případě potřeby si můžete přizpůsobit náročnost tohoto cvičení tak, že do ruky uchopíte láhev s vodou nebo činku. Tato rychlá a účinná cvičení dokážou téměř zázraky a potřebujete k jejich pro vedení jen tři minuty denně. A to jsme se nezmínili o tom nejlepším: můžete při jejich provádění sedět! Takže žádné výmluvy a jde se na cvičení! Přejeme vám hodně štěstí a motivace!

Cvičení doporučujeme provádět vždy ráno, hned jak vstanete z postele, abyste je spojili se svou ranní rutinou a mohli je tak pravidelně provádět každý den. Díky tomu to pak bude jednodušší. Vstaňte z postele, jděte do koupelny, vypijte sklenici vody a proveďte cvičení.

  • Cvik 1 Postavte se nebo se posaďte na taburet nebo na gymnastický míč, natáhněte ruce podél těla a provádějte hmity napjatýma rukama směrem dozadu a zvedejte je tak vysoko, jak dokážete. Cvičení provádějte 30 sekund.
  • Cvik 2 Rozpažte ruce a provádějte pohyb, jako byste chtěli tlesknout nad hlavou. Pokud chcete, můžete tleskat nad hlavou doopravdy, není to ale nutné. Provádějte pohyb, jako byste chtěli vzlétnout na velkých křídlech. Opět opakujte 30 sekund.
  • Cvik 3 Předpažte ruce a držte je rovnoběžně s rameny, dlaně otočte směrem vzhůru. Střídavě pokládejte dlaně na ramena a zase narovnejte zpět, jako byste ukazovali někomu při couvání. Díky tomuto cvičení navíc získáte krásná ramena, která tímto pohybem rovněž udržujete pevná. Opakujte 30 sekund.
  • Cvik 4 Předpažte ruce s dlaněmi dolů, pohybujte jimi v úrovni ramen a posouvejte je střídavě s pokrčenými lokty za sebe a zpět dopředu. Znovu 30 sekund.
  • Cvik 5 Zvedněte ruce nad hlavu a spojte dlaně jako při modlitbě. Střídavě se dotýkejte spojenými dlaněmi zadní části krku a pak ruce vraťte zpět natažené nahoru. Opakujte 30 sekund.

Obrázky: Video Still