Každý rok se objeví vánoční reklama, která vede k zamyšlení nebo může někoho i dojmout. Vánoce jsou totiž svátky pohody, klidu a míru, které doslova vyzývají k tomu, abychom si urovnali vztahy, setkali se s lidmi, které jsme dlouho neviděli, případně potěšili ty, kteří už nikoho jiného nemají.
Samota o Vánocích
Právě na tyto pocity a emoce cílí reklama německého supermarketu Edeka. Reklama začíná pohledem na starého muže, který žije ve svém velkém domě sám. Je zrovna období Vánoc, on si připravuje večeři a z okna sleduje své sousedy, za kterými přijíždějí příbuzní, aby se s nimi o Vánocích setkali. On bohužel zůstává sám, protože jeho děti se omluvily, že letos nestihnou přijet. Obleče si pěkný oblek a usedne si k vánoční večeři, bohužel ale úplně sám.
Různá místa po světě
Následně se záběry přesouvají na různá místa po světě, kde jeho děti postupně dostávají zprávu, že jejich otec zemřel. Když pak celá rodina dorazí na pohřeb, společně vstupují do domu, kde jejich zemřelý tatínek žil. Jaké je ale čeká překvapení, když vstoupí do nádherně vyzdobené jídelny, kde je prostřeno na vánoční večeři. Znenadání se za rohem znovu objeví otec, který vymyslel tento trik, jak svou rodinu svést znovu dohromady. Byť se může zdát, že se jedná o dost tvrdý způsob, přesto zafunguje a celé rodina se raduje, že ještě mají šanci strávit spolu pár chvil.
Poselství Vánoc
Reklama se stala velmi rychle virální právě díky důležitému poselství, které nese. Lidi, které milujeme, často bereme jako samozřejmost a nevěnujeme jim zdaleka tolik času, kolik bychom měli. Později nás pak ale mohou dostihnout výčitky, když zjistíme, že jsme zameškali velmi důležitý čas, který se už nedá nahradit. Poselství je tedy jasné – važte si svých blízkých, dokud jsou ještě na blízku a využijte každé volné chvíle, abyste s nimi mohli být.
Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Housebeautiful.com