PPC reklama je přímou cestou, jak se dostat na přední pozice ve vyhledávání. Je zobrazována nad organickými výsledky a váš web viditelný okamžitě. Abyste ale zbytečně nepřicházeli o peníze vložené do reklamy, je třeba, aby byly reklamy nastaveny správně. Na co si dát v rámci PPC reklamy nám odpověděli odborníci z PPC Profits.
Zkratka PPC je zkratkou pay per click a znamená tedy platbu za proklik. Jednoduše řečeno, neplatíte za zobrazení vaší reklamy a systém vám účtuje určitou částku až ve chvíli, kdy na ni někdo klikne. Pro mnohé firmy je dokonce PPC reklama jedinou možností, jak dostat svůj web na první stránku ve výsledcích vyhledávání. PPC reklama ve vyhledávání je navíc jedním z nejefektivnějších marketingových kanálů. Uživatelé totiž váš produkt nebo službu přímo hledají a je tu tedy velká pravděpodobnost, že chtějí nakoupit.
Na co si dát při nastavení PPC kampaní pozor?
Mnoho podnikatelů si nastavuje PPC kampaně samo. Dobře vedená správa PPC reklamy ale vyžaduje spoustu znalostí. Například Google Ads je mnohdy velmi neintuitivní a začátečníci často utratí spoustu peněz zbytečně, a to například ponecháním volné shody klíčových slov, která způsobuje zobrazování reklam na nerelevantní vyhledávací dotazy. Často jsou navíc spuštěny reklamy, které nikdo nevyhodnocuje a neoptimalizuje.
Důležité je správné měření a vyhodnocování dat
Správa PPC kampaně zahrnuje měření, vyhodnocování a optimalizaci. Každá PPC kampaň je měřitelná. Doporučujeme proto například nástroj pro měření návštěvnosti webu, ideálně Google Analytics, který je možné propojit s Google Ads. V Google Analytics zjistíte, co vám kampaně na Skliku, na Googlu, Facebooku a v dalších platformách, opravdu přinášejí a jak jsou efektivní. U e-shopů je dokonce možné nastavit pokročilá měření elektronického obchodu a zjistit tak prodeje konkrétních produktů a výši tržeb.
Máte zájem o efektivní PPC reklamu? Zkušený tým z PPC Profits je připravený vám pomoci.