Světový řetězec rychlého občerstvení využil současné situace s koronavirem a skrze své logo vyslal lidem nenásilný vzkaz. Oddělil dva žluté ikonické oblouky ve snaze pomoci propagovat sociální distancování, aby se omezilo šíření koronaviru.
I logo dodržuje přísná opatření
Ať už patříte mezi fanoušky McDonaldu nebo ne, logo tohoto řetězce jistě znáte. Veliké žluté písmeno “M”, symbol, který se stal jedním z nejznámějších na naší plentě. Nyní se však i oblouky z písmene “M” podřídily přísným vládním nařízením a navzájem se oddělily.
Společnost McDonald’s za posledních několik týdnů v důsledku šíření koronaviru provedla mnoho změn ve svém obchodním modelu, jelikož byla jako jedna ze spousty dalších společností nucena omezit své služby různými způsoby po celém světě. Nejdříve zrušila venkovní posezení a následně uzavřela všechny provozovny.
Změna v logu je tak jednoduchým, nenásilným, avšak chytlavým vzkazem, jak se v současné době nejlépe chovat.
Obrázky: McDonald’s