Trpíte nespavostí? Vyzkoušejte tyto přírodní spací prášky

Každý ví, že si musíme odpustit pozdní jídla, pokud chceme v noci dobře spát. Pokud však trpíte nespavostí z jiného důvodu, pak vám nějaké jídlo může pomoci i usnout. Pokud máte problémy se spánkem, připravili jsme pro vás 10 přírodních potravin, které vám pomohou usnout. Správné jídlo, které přijmete několik hodin před spánkem, dokáže ukolébat, ale také vám zlepší kvalitu spánku.

Potraviny dobré pro spánek

1. Mléko

Mléko obsahuje vápník, který napomáhá svalům relaxovat. Navíc obsahuje aminokyselinu tryptofan, která se podílí na produkci serotoninu. Pro snadné usnutí vypijte sklenici mléka těsně před spaním.

2. Třešně

Třešně obsahují melatonin, hormon, který vám pomůže s uvolněním.

3. Vlašské ořechynut

Ořechy obsahují také melatonin a tryptofan.

4. Mandlealmond

Mandle jsou vynikajícím zdrojem hořčíku, který pomáhá relaxovat. Protein ve svém složení udržuje hladinu glukózy v krvi po celou noc.

5. Salátsalad

Salát obsahuje látky, které pomáhají relaxovat a snadno usínat.

6. Sýrchesse

Stejně jako ostatní mléčné výrobky obsahuje vápník, který napomáhá tělu vyrovnat se se stresem a uvolňuje svaly.

7. Hummushummus

Jen pár lžic tohoto výrobku vám pomůže rychle usnout a spát celou noc.

8. Banánybanana

Jsou vynikajícím zdrojem hořčíku a draslíku – minerály, které uvolňují svaly a pomáhají usnout.

9. Jasmínová rýžerice

Dokonce i malé množství této rýže dodá vašemu mozku glukózu na celou noc. Také tato rýže zvyšuje hladinu tryptofanu a serotoninu.

10. Medhoney

Jedna lžíce medu před spaním vám pomůže usnout.

Příště, až budete trpět nespavostí, využijte některý z těchto tipů. Je lepší využít přírodních účinků a vyvarovat se nespavosti!

Zdroj: takprosto.cc