Co si budeme namlouvat, lidé se rádi smějí někomu, kdo něco neovládá dokonale. Ale zvířata? Kreativci, kteří vytvořili reklamu pro Volkswagen, vsadili na humornou scénu z pohledu zvířat, která se ze svých ohrad neskonale baví tím, že člověk není schopen zaparkovat. Drc, bum, zase vedle. To už koně nevydrží a doslova se po vzoru lidí válejí na zemi smíchem. Milá reklama na SUV a funkci parkovacího asistenta pro přívěsy baví i po šesti letech!
Koně se baví lidskou nešikovností
Parkování je velké téma, většinou těmi nešikovnými bývají ženy, a proto bývají i terčem různých vtipů o tom, jak nedokáží řídit jako muži. V této reklamě si ale vzali autoři na paškál muže, který přijíždí s koňským přívěsem a snaží se do parkovacího boxu zacouvat. Nedaří se mu to na první pokus, což vzbuzuje u koní z blízké ohrady pobavení, ale s každým dalším pokusem, kdy dokonce několikrát nabourá do plotu, propukají i ostatní klisny a hřebci z přístřešků v nekontrolovatelný smích.
Když se kůň válí smíchy
Zatímco muž propadá beznaději a je na něm vidět, jak už toho má dost, koně zesilují svůj smích, přidávají se stále další i z jízdárny nebo jiného přívěsu, jeden se doslova válí smíchy na zemi. Když mužovi dojde trpělivost a nechtěně si dokonce zapne i stěrače, aniž by pršelo, odjíždí pryč. To berou koně jako naprostý triumf, tedy do chvíle, než zahlédnou přijíždět bílý SUV vůz s přívěsem. Najednou se rozhostí úplné ticho, koně se zklidní a způsobně čekají v ohradách. Muž bravurně zaparkuje, při vystupování se rozpačitě rozhlédne a odchází s dcerou na trénink.
Úspěšnost zábavné reklamy
Rok po odvysílání této reklamy se zaměřili odborníci na její efektivitu, především se snažili zjistit, zda měla vliv na funkci „Trailer Assist“, která je v ní prezentována. Podle hodnotitelů měla úspěšnost až 95 % u mužů a 75 % u žen, přičemž se spíše předpokládá, že vozy s přívěsy řídí muži. V celkovém pohledu tak byla reklama nadmíru úspěšná, navíc příběh pobavil nejen cílovou skupinu, ale všechny diváky.
Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Madlyodd.com