Koně mají úžasný smysl pro humor. Vtipná reklama, která zaručeně pobaví celou rodinu

Co si budeme namlouvat, lidé se rádi smějí někomu, kdo něco neovládá dokonale. Ale zvířata? Kreativci, kteří vytvořili reklamu pro Volkswagen, vsadili na humornou scénu z pohledu zvířat, která se ze svých ohrad neskonale baví tím, že člověk není schopen zaparkovat. Drc, bum, zase vedle. To už koně nevydrží a doslova se po vzoru lidí válejí na zemi smíchem. Milá reklama na SUV a funkci parkovacího asistenta pro přívěsy baví i po šesti letech!

Koně se baví lidskou nešikovností

Parkování je velké téma, většinou těmi nešikovnými bývají ženy, a proto bývají i terčem různých vtipů o tom, jak nedokáží řídit jako muži. V této reklamě si ale vzali autoři na paškál muže, který přijíždí s koňským přívěsem a snaží se do parkovacího boxu zacouvat. Nedaří se mu to na první pokus, což vzbuzuje u koní z blízké ohrady pobavení, ale s každým dalším pokusem, kdy dokonce několikrát nabourá do plotu, propukají i ostatní klisny a hřebci z přístřešků v nekontrolovatelný smích.

Když se kůň válí smíchy

Zatímco muž propadá beznaději a je na něm vidět, jak už toho má dost, koně zesilují svůj smích, přidávají se stále další i z jízdárny nebo jiného přívěsu, jeden se doslova válí smíchy na zemi. Když mužovi dojde trpělivost a nechtěně si dokonce zapne i stěrače, aniž by pršelo, odjíždí pryč. To berou koně jako naprostý triumf, tedy do chvíle, než zahlédnou přijíždět bílý SUV vůz s přívěsem. Najednou se rozhostí úplné ticho, koně se zklidní a způsobně čekají v ohradách. Muž bravurně zaparkuje, při vystupování se rozpačitě rozhlédne a odchází s dcerou na trénink.

Úspěšnost zábavné reklamy

Rok po odvysílání této reklamy se zaměřili odborníci na její efektivitu, především se snažili zjistit, zda měla vliv na funkci „Trailer Assist“, která je v ní prezentována. Podle hodnotitelů měla úspěšnost až 95 % u mužů a 75 % u žen, přičemž se spíše předpokládá, že vozy s přívěsy řídí muži. V celkovém pohledu tak byla reklama nadmíru úspěšná, navíc příběh pobavil nejen cílovou skupinu, ale všechny diváky.

Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Madlyodd.com