Představte si situaci, kdy si nestíháte zajet do obchodu s potravinami, abyste udělali velký nákup a konečně doplnili zásoby do lednice a špíze. Co uděláte? Žijete-li ve městě, kde je možnost nakoupit si přes internet a nechat si plné tašky potravin dovézt až do domu, jistě ji využijete. To udělal i tento muž. Ovšem při vybalování jídla našel něco, co si rozhodně neobjednal.
Bez této „potraviny“ by se obešel
Muž by se bez této „přísady“ navíc rozhodně obešel. Je to skutečně děsivé. Nitin z Indie se rozhodl pro snazší cestu, jak si naplnit lednici, a chtěl využít dovážku až do domu. Sedl si tedy k internetu a pečlivě vybíral, co by potřeboval, zaplatil a netrpělivě očekával, až kurýr zaklepe na dveře. Když se podíval do tašky, litoval, že si do supermarketu raději nedošel sám.
Most unpleasant experience with @letsblinkit , where alive rat was delivered inside the bread packet ordered on 1.2.23. This is alarming for all of us. If 10 minutes delivery has such baggage, @blinkitcares I would rather wait for a few hours than take such items.#blinkit #zomato pic.twitter.com/RHNOj6tswA
— Nitin Arora (@NitinA14261863) February 3, 2023
Byl to obrovský šok
„Živá krysa v balení od chleba,“ vysvětluje šokovaný zákazník. Ve svém příspěvku na Twitteru také zveřejnil fotografii důkazu, na které je ve skutečnosti za průhlednou fólií jasně viditelná šedá krysa. Nitin samozřejmě ihned kontaktoval doručovací službu skrze aplikaci a řekl jim o hrůzném nálezu.
Společnost se omluvila zklamanému zákazníkovi. Nitinův příspěvek se rychle stal virálním na Twitteru i ostatních sociálních sítích a vyvolal vlnu nevole. Jeden z komentářů zněl: „Co si prodejce myslel, když objednávku balil? Musel to vidět. Nebo to udělal schválně?“
Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: indiatoday.in