Bývalá letuška hovoří o chování některých pasažérů. Nejvíce ji rozčilovala jedna jediná věc

Letuška Shawn Kathleen, která 7 let obsluhovala a pomáhala cestujícím v osobních letadlech, nyní úspěšně provozuje instagramový účet mimo jiné o hrubém chování pasažérů na palubě. Některá její přiznání jsou zarážející.

Hvězda sociálních sítí

Možná neznáte jméno Shawn Kathleen, ale fanoušci letecké dopravy určitě znají účet Passenger Shaming. Na Instagramu tuto stránku sleduje 1,4 miliónu lidí z celého světa. Časopis Rolling Stone ho dokonce zařadil do žebříčku Top 100 účtů na sociálních sítích.

Zpovědi bývalé letušky

Bývalá letuška se nebojí mluvit přímo o katastrofálním chování některých cestujících. Rvačky nebo užívání alkoholu byly na denním pořádku, ale Shawnu nejvíce zaráží jiná věc, celkem dost banální. “Je to tak jednoduché. Stačí posádku jen pozdravit a být slušní a milí. Pokud nebudete letecký personál ignorovat, přísahám, že s vámi bude zacházeno jako s Georgem Clooneym,” směje se.

Cestující se neobtěžují ani pozdravit

Shawna vysvětluje, že, když lidé nastupují do letadla, nevěnují pozornost palubnímu personálu, který koneckonců zdraví každého cestujícího. Většina lidí jde dál, aniž by odpověděla. Vypovídá to hodně o lidech, hlavně o Američanech. V Polsku nikdo nemá problém pozdravit personál. Většina cestujících se k němu chová s respektem. Pokud však většina lidí neřekne „dobrý den“, představa nadstandardního zacházení se spíše abstraktní.

Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Metro.co.uk