Jak zvládnout práci z domova během karantény. Vytvořte si domácí kancelář

Nevycházet ven, ani do kanceláře, je-li to možné, je účinným způsobem, jak zabránit šíření viru COVID-19. Patříte-li do skupiny lidí, kteří mají možnost pracovat s domova, možná se vám v první chvíli ulevilo, že na vše budete mít klid a svůj čas, ale později se ukazuje, že až taková legrace to není. Navrhujeme řídit se následujícími kroky, abyste vše v pohodě a klidu zvládli.

Najděte si místo pro práci

Je nám líto, ale budete prostě muset vstát z postele a sednout si ke stolu. Možná nemusíte tak brzy jako obvykle, ale je rozhodující, abyste si našli místo, kde zapojíte své “pracovní myšlení”. Důležité je nemít počítač v posteli, ale vytvořit si domácí kancelář u stolu.

Mějte čas na práci

Vytvořte si striktní čas na práci. To znamená hodiny od – do, kdy budete skutečně pracovat a kdy budete odpočívat. Nepracujte mimo tyto hodiny.

Nezapomínejte na jídlo

Nezapomeňte správně jíst. Nebuďte živi pouze ze sušenek a kávy, ale skutečně si dejte pauzu na výživný oběd nebo svačinu.

Dodržujte pauzy

Buďte upřímní, ani v kanceláři nejedete celých 8 hodin v kuse. Občas si popovídáte s kolegy, dáte kávu, svačinu nebo přečtete zprávy na internetu. To, že pracujete z domova, neznamená, že nemáte nárok na podobné přestávky. S tím souvisí i předchozí bod – nezapomínejte na pravidelné jídlo a pití.

Obrázky: Pixabay