Ranní cvičení už nemusí být taková otrava. Cviky, které lze dělat v pohodlí postele



Je spousta gymnastických tréninků, které vám pomohou zbavit se přebytečných kil a k tomu získat pořádné svaly. My jsme ale objevily sadu cvičení, které dokáží lépe nastartovat váš den, zlepšit náladu, sladit práci vnitřních orgánů a narovnat páteř. A co je na tom všem nejlepší? Cvičit můžete ještě v posteli čerstvě po probuzení.

Nevstávejte z postele hned. Ležte a pořádně se protáhněte. Odstraňte polštář a nahraďte jej srolovaným ručníkem o průměru 8 cm.

Zmrzlina

Ručník si položte přímo pod vaše lopatky a natáhněte ruce za hlavu. Úkolem je nyní relaxovat a mít pocit, že tajete jako zmrzlina na sluníčku. Usmívejte se vašimi rty, očima, břichem, hrudníkem, celým tělem, zatímco vaše záda leží na srolovaném ručníku.

Mytí




Ručník si dejte pod krk. Třete o sebe dlaněmi, abyste je zahřáli a poté předstírejte, že si s nimi „myjete“ tváře, čelo, týl a oblast kolem uší. Totéž proveďte s krkem, hrudníkem a žaludkem.

Štípání č. 1

Stále ležte na zádech s ručníkem pod krkem, vezměte pravou ruku do vaší levé ruky a třete ji od malíčku až k loktu, napodobujte jakési štípání a vymačkávání, jakoby jste se pokoušeli danou oblast očistit od něčeho špatného. To stejné opakujte u druhé ruky.

Štípání č. 2

To samé jako u předešlého cviku proveďte u nohou od kotníku až k rozkroku.

Kořeny

Ležte na zádech s pokrčenými koleny. Chytněte se za levou patu a masírujte. Poté zatlačte do chodidla na místě, kde se při chůzi dotýká země – tam jsou vaše „kořeny“. Najdete je pod prsty, na chodidle a na patě.

Protažení č. 1




Protáhněte celé své tělo se sevřenými prsty a rukama za hlavou. Pak protáhněte prsty nahoru a paty dolů. Pomalu spouštějte paže a uvolněte prsty u nohou. Několikrát opakujte.

Protažení č. 2

Teď se bude jednat o boční protažení. Pokrčte levou nohu v koleni a opřete si ji chodidlem o koleno natažené nohy. Levou ruku natáhněte nad hlavu a podívejte se směrem nahoru k natažené ruce. Poté uvolněte a opakujte na druhou stranu.

Krokodýl

Ležte na zádech a pokrčte obě kolena. Rozpažte ruce. Nyní položte pokrčená kolena na levou stranu společně s hlavou otáčející se na opačnou stranu než kolena. To samé opakujte na pravou stranu. Cvik proveďte tolikrát, kolikrát chcete.

Pro maximální efektivitu celého cvičení vstaňte z postele a projděte se na všech čtyřech a dýchejte do žaludku.




zdroj: brightside.me