Trápí vás problémy se zády? Vyhněte se těmto každodenním zvykům, které mají špatný vliv na páteř

Problémy se zády se staly běžnějšími v 21. století a jsou obvykle způsobeny sedavým životním stylem a držením těla. Může existovat spousty důvodů pro špatné držení těla a chronické bolesti, ale vědci odhalují ty, které si způsobujeme sami.

Připravili jsme si tedy pro vás seznam nejrozšířenějších návyků, které vedou k chronické bolesti zad.

Špatná obuv

Bolesti zad mohou být způsobeny tím, že nosíte nepohodlnou obuv. Snižte namáhání nohou výběrem kvalitnější boty. Pokud dáváte přednost teniskám, nebo zavřeným botám v teplém počasí, zvolte ponožky, abyste snížili tření a nepohodlí.

Kouření

Kouření je samo o sobě nebezpečný zvyk. Nicméně, kromě všech ostatních nebezpečí, kterou s sebou kouření nese, může kouření způsobit i bolesti zad, protože nikotin narušuje přirozený průtok krve okolo míchy.

Děláte práci, kterou nenávidíte

Vědci z Austrálie zjistili, že bolesti zad jsou široce rozšířené mezi lidmi, kteří se při práci necítí šťastně. Vědci nenalezli žádné fyziologické problémy – bolest je čistě psychologická.

Používání mobilních telefonů

Čtení jednoduché textové zprávy může zvýšit tlak na míchu. Každodenní používání mobilních telefonů vede ke ztrátě přirozené křivky krční páteře a k zatížení této části zad, zejména u mladistvých.

Používaním mobilního telefony v průměru 2-4 hodin denně pro páteř znamená ,že je namáhána 700 až 1400 hodin ročně.

Neustálé nesprávné držení těla může vést k závažnému až chronickému zakřivení páteře.

zdroj: brightside.me

Ve čtení článku pokračujte na další stránce

Příliš mnoho duševní aktivity

Někdy může váš mozek pracovat příliš dlouho, což může způsobit bolesti zad.Pokuste se přemýšlet o něčem jiném než o práci. Dejte si nějaký čas na odpočinek: můžete si zahrát nějaký sport, nebo sledovat film, abyste zapomněli na problémy, které mohou způsobovat stres. Schopnost přemýšlet o něčem jiném může snížit Vaše šance na bolesti zad.

Nedostatek sportu

Nevyhýbejte se fyzické aktivitě, zejména takové, která vyžaduje pružnost páteře (například jóga). Svaly se uvolňí, když se s nimi pohybujete a pomalu se protahují. Postupně zvyšujte počet cvičení a jejich náročnost.

zdroj: brightside.me