Jednoduché domácí cviky pro krásné a sexy pozadí

Plochý zadek není nic, co by vypadalo pěkně a sexy ať už v plavkách, nebo v úzkých džínách. Začněte s těmito cviky a získáte postavu svých snů. Výhodou je, že nemusíte docházet do posilovny, bohatě postačí obývák či zahrada.

My pro vás máme totiž 9 cvičení, které vám pomohou získat impozantní pozadí z pohodlí domova.

Mrtvý tah

Namísto činky můžete opět použít těžké lahve s vodou.

  • Trochu ohněte kolena
  • Držte si rovná záda a předkloňte se tak, jak je znázorněno na obrázku. Opět byste měli cítit napětí v hýždích
  • Poté se narovnejte
  • Opakujete 15x po 2 sériích

Šikmé výpady

  • Široce zakročte do strany za opěrnou nohu, jak je znázorněno na obrázku
  • Ohněte kolena a udělejte dřep. Koleno by nemělo přecházet přes prsty u nohou
  • Postavte se a narovnejte nohy
  • Opakujte 15x po 2 sériích na každou nohu

Dřepy s kettelbellem

Pokud nemáte doma kettelbell a nechcete si jej pořizovat, můžete použít i těžké lahve s vodou.

  • Ohněte kolena tak, jak je uvedeno na obrázku, a dělejte poloviční dřepy
  • Držte si rovná záda a předkloňte se k podlaze. Měli byste cítit napětí v hýždích
  • Poté se zpět narovnejte
  • Opakujte 15x po 2 sériích

Vysoká kolena

  • Zvedněte levé koleno, dokud neucítíte napětí v pravé půlce hýždí, poté vyměňte strany
  • Opakujte 25x po 2 sériích na každou nohu

Chůze na místě

  • Zvedejte nohy do výšky jednu po druhé, jako kdybyste chodili po schodech na místě
  • Zvedáte-li pravé koleno, měli byste cítit napětí na levé straně hýždí a naopak
  • Opakujte 20x po 2 sériích na každou nohu

Prkno se zvedáním nohou

  • Zaujměte polohu prkna, jak je uvedeno na obrázku
  • Zvedněte levou nohu, držte a po 2 vteřinách vraťte do původní polohy
  • Opakujte 15x po 2 sériích na každou nohu

Dvojitý kop

  • Lehněte si na břicho a vytáhněte břišní svaly. Nohy držte rovné
  • Snažte se vaše břicho odlepit od podložky
  • Roztáhněte ruce za sebe
  • Nohy zvedněte natažené nad podlahu
  • Opakujte 3x po 2 sériích

Ruce k prstům u nohou

  • Stoupněte si na všechny čtyři končetiny tak, jak je znázorněno na obrázku
  • Zvedněte pravou paži a levou nohu, pokuste se dotknout prstů u nohy
  • Opakujte 15x po 2 sériích na každou nohu

Most na jedné noze

  • Lehněte si na záda a roztáhněte ruce podél těla
  • Pokrčte kolena, aby vaše chodidla byla pod koleny
  • Zvedněte pravou nohu zároveň s boky
  • Opakujte 20x po 2 sériích na každou nohu

BONUS 1

Chcete-li dosáhnout ještě lepších výsledků, ošetřujte své nohy a hýždě od suché pokožky pomocí peelingu.

Recept na peeling z kávy a soli:

  • Smíchejte 100 gramů zrnkové kávy se 100 gramy soli, přidejte 1 polévkovou lžíci olivového oleje nebo oleje z avokáda a k tomu 2-3 kapky pomerančového esenciálního oleje
  • Uchovávejte v chladničce
  • Používejte po tréninku nebo si recept přidejte do každodenní rutiny

BONUS 2:

Další triky pro krásná hýždě, kterých můžete využít:

    • Střídejte teplotu sprchy
    • Jezte více bílkovin a zdravých tuků (avokádo, ryby)
    • Neseďte s překříženýma nohama
    • Masírujte se suchým kartáčem
    • Pijte více vody
    • Dobře se vyspěte

zdroj: brightside.me