Prkno výzva: 4 minuty denně, 4 týdny a vybudování štíhlé a pevné postavy

Pokud máte v pase o pár centimetrů více, než byste si přály, pak čtete ten správný text pro vás. Může se to zdát až neuvěřitelné, ale opravdu jsou třeba pouhé 4 minuty denně po dobu 4 týdnů, abyste získali dokonalé tělo.

Prkno výzva

Tréninkový plán je nastaven na 28 dní a je založen na jednom jediném cviku. Cílem je držet tělo v poloze prkna v různých časových intervalech – od 20 vteřin do 4 minut a to od prvního dne do posledního. Takto si postupně vybudujete vytrvalost. Cvičební plán vypadá následovně:

  1. den 20 vteřin
  2. den 20 vteřin
  3. den 30 vteřin
  4. den 30 vteřin
  5. den 40 vteřin
  6. den odpočinek
  7. den 45 vteřin
  8. den 45 vteřin
  9. den 1 minuta
  10. den 1 minuta
  11. den 1 minuta
  12. den 90 vteřin
  13. den odpočinek
  14. den 90 vteřin
  15. den 90 vteřin
  16. den 2 minuty
  17. den 2 minuty
  18. den 150 vteřin
  19. den odpočinek
  20. den 150 vteřin
  21. den 150 vteřin
  22. den 10 vteřin
  23. den 3 minuty
  24. den 210 vteřin
  25. den odpočinek
  26. den 210 vteřin
  27. den 4 minuty
  28. den tak dlouho, jak vydržíte

zdroj: www.feelhealthylife.com

Ve čtení článku pokračujte na další stránce

Jak cvik správně provést?

  • Rozložte váhu celého těla na ruce a prsty u nohou.
  • Držte rovnou páteř a vyhněte se prohýbání.
  • Trup mějte pevný.
  • Ruce by měly být pod rameny a nohy maximálně na šířku boků.
  • Pomalu dýchejte, aby se vaše srdce plně zapojilo.

Výhody

  • Vaše břišní svaly efektivně pracují při zpevnění vašeho trupu. Ač se to nezdá, během tohoto cviku jsou plně zapojeny.
  • Posílením vašeho srdce, které je nezbytné pro správné držení těla, tento cvik zlepšuje postoj, stabilitu a rovnováhu.
  • Zvyšuje svalovou pružnost v důsledku nepřetržité práce svalů a ramen.

zdroj: www.feelhealthylife.com