Tajemství hotelových manažerů: Jak si zajistit kvalitní servis bez komplikací

Chystáte-li se na cesty, během nichž bude nutné přespávat na hotelu, přečtěte si následující řádky, abyste se vyhnuli jistým nepříjemnostem, které mohou zahrnovat i zbytečné přeplácení pokojů. Každý zkušený cestovatel už moc dobře ví, co dělat a především nedělat, aby se dovolená nebo služební cesta obešla bez komplikací. My jsme šli přímo ke zdroji – hotelovým manažerům, a některé z jejich rad dali dohromady, abychom se o ně mohli s vámi podělit.

Buďte milí

Možná se vám to zdá jako klišé, ale skutečně je důležité, abyste byli milí a srdeční na hotelový personál. Vždyť to oni vám přiřazují pokoj, starají se o něj, obsluhují vás a jsou vám vždy po ruce, kdybyste potřebovali s čímkoli pomoci. Usmívejte se, zdravte a nezapomínejte na spropitné.

Neptejte se na ty nejlepší restaurace

Místo toho se raději zeptejte, zdali je k dispozici nějaká místní specialita ohledně jídla nebo pití, kterou byste měli ochutnat, když jste tady. Tímto způsobem budete nasměrováni na skutečně originální místa, kde se vám může dostat gastronomického zážitku.

Požádejte o pozdější odhlášení včas

Víte-li, že budete potřebovat zůstat v pokoji o něco déle a nestíháte se odhlásit v požadovaný čas, nahlaste tuto informaci dříve než na poslední chvíli. Vzhledem k tomu, že se pozdější odhlášení může povolit pouze v několika pokojích, obvykle to chodí tak, kdo dřív přijde, tomu bude vyhověno.

Rezervace s dostatečným předstihem nebo na poslední chvíli

Často se objevují výhodné nabídky hotelů, budete-li si rezervaci hledat v dostatečném předstihu nebo čekat do posledního momentu. Hotely vždy chtějí své pokoje zaplnit.

Jak se vám dnešní článek líbil? Pokud se vám zdál užitečný, neváhejte jej sdílet mezi svými přáteli a rodinou.

Zdroj: rd.com