Zákaznice odmítla zaplatit za renovaci koupelny. Řemeslník proto situaci vyřešil radikálně po svém

Co byste udělali, kdyby vám zákazník za vaši práci nechtěl zaplatit? Lidé volí různé způsoby. Tento dělník popadl kladivo a rozbil čerstvě zrekonstruovanou koupelnu, když mu klientka řekla, že zaplatí jen polovinu práce, protože je nespokojená s výsledkem. Ovšem v průběhu renovace se nikdy o ničem podobném nezmínila.

Rekonstrukce obnáší spoustu práce

Každá rekonstrukce obnáší spoustu práce, stresu i peněz za materiál. Někdy dochází i ke konfliktům, kdy se člověk nedokáže shodnout s dělníky provádějícími rekonstrukci na ceně materiálů nebo samotném provedení, a někdy ani na částce za finální výsledek. Podobně tomu bylo i v tomto případě. Dělník se vrátil do domu, kde akorát dokončil novou koupelnu, a začal kladivem rozbíjet dlaždici po dlaždici.

Poloviční platba

Majitelka domu, Amber Trucke, vysvětlila, že zaplatila 3 330 dolarů z celkových 7 555,-, protože nebyla s výsledkem spokojená. Myslela si, že by celou záležitost mohla prodiskutovat s dělníky a najít nějaké řešení, které by vyhovovalo oběma stranám, ale místo toho Terry James Gregory a Jordan Cazares, kteří měli na starosti renovaci, přišli do domu s kladivy a svou vykonanou práci začali ničit.

Žena vše natočila na video

Amber vytáhla svůj mobilní telefon a celou situaci začala natáčet na video. Jeden z dělníků systematicky a vztekle rozbíjel dlaždici po dlaždici a křičel: „Pracoval jsem na tom týdny. Utratil jsem za to tisíce dolarů. Zaplatí mi někdo?“ Žena byla v šoku. Kromě plýtvání penězi se už bála i o své vlastní bezpečí.

Dělníci mají jinou verzi

Dělníci však to, co se stalo, prezentují trochu jinak. Žena jim podle Jordana v průběhu rekonstrukce neřekla ani slovo o tom, že by s jejich prací nebyla průběžně spokojená. „Nikdy předtím se o tom nezmínila. Ve smlouvě bylo několik dalších projektů, které také odmítla zaplatit. Nic takového není běžné,“ uvedl Jordan. Celou věc nyní řeší policie.

Úvodní obrázek: Shutterstock, Zdroj: Ladbible.com