Toužíte po krásném a pevném poprsí, ale chirurgický zákrok se vám podstupovat nechce? Řešením jsou jednoduché cviky

Chcete-li, aby vaše poprsí vypadalo pevně a krásně, není vždy třeba jít cestou drahé chirurgie. Jediné, co musíte udělat, je zacvičit si pár jednoduchých cviků, které vám mohou pomoci zvednout a zlepšit tvar vašich prsou. Následující seznam je ideální pro krásné poprsí.

Cvik č. 1

Zatněte ruku v pěst a zvedněte ji k bradě. Rukou tlačte proti bradě, abyste vytvořili odpor. Vydržte tak 5 vteřin a dalších 5 vteřin odpočívejte. Opakujte 2-3x.

Cvik č. 2

Spojte dlaně před hrudníkem. Tiskněte je proti sobě dostatečnou silou, aby se napnuly vaše svaly. Ujistěte se, že držíte rovná záda.

Cvik č. 3

Kliky posilují vaše prsní svaly. Pokud na ně nejste zvyklé, začněte s jednodušší verzí na kolenou nebo proti židli či pohovce. Ruce umístěte na podlahu tak daleko, jak můžete a nohy držte u sebe. Jakmile se budete přibližovat k zemi, lokty vysuňte do stran. Provádějte 3 série po 12-15 opakování.

zdroj: brightside.me

Ve čtení článku pokračujte na další stránce

Cvik č. 4

Lehněte si na břicho, pokrčte kolena a chytněte se rukama za kotníky. Pokud patříte mezi začátečníky, držte pozici 20 vteřin a 10 vteřin si dejte přestávku. Opakujte 3x.

Cvik č. 5

Postavte se zhruba půl metru od zdi, natáhněte ruce před sebe a zatlačte pěstmi proti stěně. Ucítíte, jak vaše prsní svaly začnou pracovat. Provádějte 20 vteřin a poté si 10 vteřin odpočiňte. Opakujte 3x.

Cvik č. 6

Lehněte si zády na lavičku, míč nebo podlahu. Použijte činky, vypněte hrudník a začněte je zvedat rovnoměrně nahoru. Poté spusťte dolů a ihned opět zvedněte. Cvik by měl být plynulý. Opakujte 8x. Činky by měly mít dostatečnou váhu, aby při posledních opakováních bylo obtížné cvik provést. Cvičte po 3 sériích.

Cvik č. 7

Tento cvik vám protáhne svaly a pomůže dát vašemu poprsí krásný tvar. Vezměte si do rukou opět činky a postavte se s mírně pokrčenými koleny. Předkloňte se a s nádechem zvedněte ruce do strany (měly by být mírně pokrčené v loktech). Předloktí držte rovnoběžně se zemí. Proveďte 2 série po 12 opakování.

zdroj: brightside.me